TAGGAD

På lördag ska jag och Jalle åka i väg på ridläger hos Gemma, min ridlärare, i några dagar. Det kommer verkligen att bli hur kul som helst och jag är taggad till tusen! Det känns som om jag och Jalle kommer utvecklats ytterligare och att jag kommer att hitta nya knappar på honom. Gemma red honom i lördags, och hon insåg då hur svår han verkligen är. Så jag fick så himla mycket beröm efteråt. Blev så himla lycklig när jag fick höra hur duktig jag är, av någon som har ridit hela sitt liv och som är utbildad och kan hur mycket som helst om hästar! Och det känns bra att hon vet hur han fungerar (hon ägde Jalle för cirkus 2 år sedan), så jag får den exakta hjälpen jag behöver.
Men på lördag åker vi på ridläger, och vi ska ha med oss en hel del grejer. Jalle är inte som alla andra, och tror att han ska gå av när minsta lilla vindpust träffar honom, haha fjanthäst. Så ja, ni ser hur mycket HAN ska ha. Det jag ska ha (kläder osv) står inte ens på listan. Kommer bli fullt med grejer. Men, ÅÅH, SÅ TAGGAD!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0