IDAG ÄR DET DIN DAG

Vad är det för dag idag? Är det en vanlig dag? Nej, det är ingen vanlig dag för det är Marias födelsedag. Hurra, hurra, hurra!
Idag fyller min allra bästa vän och kusin år. Hon har funnits vid min sida i hela 16 år!
Det är helt sjukt vad tiden går fort. Vi är liksom snart vuxna.
Maria är den mest underbaraste och snällaste person jag vet, och hon är också den som jag spenderar mest tid med bortsett från Sebastian. Vi har aldrig bråkat eller varit osams. Bara när vi var små, om vems leksak som var vems och så, såklart. Men aldrig om något allvarligt om man säger så. Och jag hoppas att det förblir så.
Grattis på födelsedagen världens bästa, jag älskar dig till månen och tillbaka! ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0