ETT GOTT SKRATT

Godmorgon! Är fortfarande hos Sebastian. Storstädade hela lägenheten igår medan han var på träning, så nu är det rent och fräscht här! På kvällen gick vi till arenan och såg A-lagets match mot Örebro, och när vi kom hem la vi oss nästan direkt.
Inatt fick jag mig ett gott skratt. Vaknade av att Sebbe pratade jättemycket och sen sa han "ja, men då går jag nu" och så tog han en kudde i handen och gick. Jag sa "vad håller du på med? Kom hit! Hallå?!" och efter en liten stund vände han och HOPPADE ner i sängen. Sen började han asgarva och studsade omkring innan han till slut la sig ordentligt. Nog har han pratat i sömnen och så, men under våra snart två år tillsammans så har han aldrig gjort sådär.
Snacka om att jag skrattade. Haha! Men sen höll han sig lugn resten av natten. Han är på träning nu och jag ska ta och göra mig klar och fixa lite. Åker hem idag, eller först till stallet och rida lektion. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0