TOPPEN DAG

Hej på er, allesammans! Sov som sagt hos Sebastian inatt. Vi kollade första perioden av A-lagets match men sen gick vi och handlade och jag ville ha god tid på mig att duscha och fixa innan jag la mig vid nio. Det sved och gjorde ont som bara den där de tog prov igår (har som ett hål precis där BH:n sitter, så det skaver och alla hudlager är borta). Bara kunnat lega på ena sidan, haha. Men förhoppningsvis så läker det fort!
Jaja. Vi hade skridskor på idrotten, jätteroligt och mysigt! Vädret var på topp. Är nu hemma men ska nog iväg till Sebastian snart igen. Är inte helt säker än, så vi får se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur ser dom där prickarna ut? Hur länge har man dom?

2013-02-05 @ 20:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0