1 december snart slut .

hahah,
va faktiskt int ett dugg nervös inför sprutan idag.
men när man väl satt där började nerverna snurra runt,
hon sa : titta bort nu å tänk *"klick"* på nå roligt ..
haha, hon sa ju fan nt klart meningen innan hon tröck in den
i huden på mig ;o

de sved i början, & sen gjorde de lite ont för hon tog ju aldrig
ut nåljäveln, men bra gick de (y)

efter skolan drog jag & liseälskling hem till henne,
vi sjöng singstar (h) å vem är kingen på de då ? ;)
haha,
sen plugga hon lite å jag låg i hennes säng å spela lite mobilspel ;*
& lyssna på musik :)
riktigt najs !
imåen blir det hon igen, sen på kvällen drar vi ut till stallet - teori, löshoppning!
ihihihih,

aja, snart ska jag titta på andra avenyn :)

puss & kram ,

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0