9 december

15 dagar kvar nu bara, oh jag har nt köpt en enda julklapp !
jag har nt en aning vad folk vill ha heller, oh inga pengar har man,
men det blir väl antagligen lite julklappsköp nu i helgen när jag drar
till Stockholm :')

skolan va rätt långtråkig idag, men endå rätt kul, hehhehhe ..
efter skolan blev de inge patrik, han skulle typ plugga oh sånt å
då påminde jag mig själv att jag har typ tyska prov imåen !
så jag måste också plugga lite ..
men imåen blir de då han :)
på fredag åker ju jag, så vore skönt å träffa honom innan jag drar.
för kommer ju hem på söndag eftermiddag, oh då hinner man ju liksom
nt träffas ?
men aja , imåen blireh iaf p :)

fick tillbaka kemiproven idag, som vi gjorde för en månad sen.
gick väl rätt bra, men kunde gått bättre :)

skippar innebandyn idag, måste ju typ plugga så ..
men aja,
nu ska jag checka facebook.

bloggar nog mer senare,
puss oh kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0