armen gör ont ont ont ont !

ja, rubriken säger väl allt ? ;o
kunde nt somna igår, ligger ju på vänstra armen
in mot väggen när jag ska somna, men tror ni de
gick oh somna när armen sa emot å gjorde ont ?
nej, juste !

haha, somna vid tolv, gick å la mig tio ...
vakna tio i sju, åkte med mamma idag. pallade nt åka
buss imorse, så (;

skolan va väl deppig, haha världens psykfall man fick ;o
men aja, blev väl bättre efter nån timme .
de va verkligen nt min dag idag !

ont i armen när man vaknade,
hittade nt mina håriga vantar,
lämna in min telefon på lagning - hade världens tegelsten !
tappa tegelstenen i golvet ,
fick ett sudd rätt i tinningen av en viss Ville Jonsson ,
& en viss Simon slog mig hårt som fan på armen, men han
va fan nt den enda !
fick en pepparkaka rätt på näsan av Fabbe,
& de va nt de enda ! finns så mkt mer skit som hände idag,
hahah - fellans oturs dag !

aja,
efter skolan drog jag oh liseälskling hem till henne.
vi va slut bägge två, haha låg å lata oss i hennes säng , tittade
på film - jönssonligan ! hihihih,
åkte ut till stallet efter halv sex typ, men de va sjukt kallt ..
mingla hade bara hunnit hoppa efter ungefär en timme,
kaimon, mimmi oh gudrun skulle hoppa efter henne, men vi pallade
nt stanna kvar, så vi drog igen ;)
de va sjuuuuukt kallt !
mamma kom oh hämta mig vid haraldsbogymnasiet , för lise oh annika
skulle hämta ludde från hans innebandyträning :)

nu har jag precis ätit, falukorv oh makaroner .
fick tillbaka min telefon när jag kom hem, de är som ny .. allt e borta ;o
haha , så ska fixa lite med den nu tror jag.
oh snart äreh ju oskyldigt dömd, så blir att titta på favoritprogramet ;*

puss på dig som läser !

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0