kusinerna

sitter hemma hos kusinerna nu, är inne i saras rum med
henne, riktigt trevligt har vi :)
messar med patrikälskling, de är sjukt vad saknar
honom just nu !
snart en hel vecka sen vi träffades ju :''''''''''(
men snart hoppas jag vi ska leka igen , <3

vi kom hit efter halv två, åt mat å sen kollade vi på
kalle anka.
sen kom " tomten " , å delade ut alla paket under granen .
öppnade mina paket, sen fikade vi .

jag fick :
en vågtång (?!)
200 kr presentkort på H&M
200 kr presentkort på Gina Tricot
parfym oh nå grej när man duschar
mascara
hello kitty pyjamas ,
hello kitty bh oh trosor
200 kr av morfar
500 kr av farmor oh farfar , fast de fick jag i söndags
sen va de säkert ngt mer .

visst är man nöjd, men hade hoppats på en till grej men aja ..

nu ska jag gå ut till dom andra, ha en fortsatt trevlig julafton !
god jul , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0