lugnet idag



ja, de blev en dag uppe på lugnet idag.
vaknade halv ett, kände att jag nt orkade åka upp dit först,
så jag tog det bara lugnt, men sen kände jag att jag ville dit ändå.
haha, å då va klockan tio i ett. startade datorn å tittade när det gick
någon buss - 13.28 !
jag fick panik å fixa allt, haha på 20 minuter va jag klar med allt.
lillebror ville va med också. vi gick till bussen oh vänta där ett tag.
sen såg jag att pappa kom med bilen, han sa att vi kunde åka med honom
in te stan så då gjorde vi de.
åt på järlinden, sen gick vi bort till lugnet.
skulle titta på bandy, haha de va kallt !
så vi gick in å titta på david när han träna hockey, å sen in å titta på
innebandy, de är ju cup där nu.
träffade sandra, så gick runt med henne där ett tag.
sen träffa man ju en massa folk där.
tittade på linus match klockan sex, dom vann (: grattis till er !

gick till butiken innan sju, åkte hem efter åtta.
har precis ätit hamburgare från mcdonald's , haha tjockis fellan .

nu ska jag titta på tv, oh sen sova.
imåen kommer ida hit :)
riktigt trevligt kmr de bli, hoppas jag ?!

puss hej ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0