fredag den 13 november

- fredag den trettonde , hahah faktiskt ingenting som gått snett, ännu .. -
tjafaen !
toppen dag i skolan idag .
vi fick veta hur de gick på fysik - provet
som vi hade för nån vecka sen.
det gick faktiskt rätt bra om jag ska vara
ärlig, 32/46 rätt (:

efter skolan var jag med lise,
vi drog hem till henne .
mys mys ,
hahah !

vi åt lite mellis, sen satt vi inne i hennes rum.
feting trevligt ;)

mamma kom oh hämtade mig vid sex tror jag.
då åkte vi upp till butiken,
pappa oh hon skulle packa massa grejer tills imåen ,
NOVEMBERKÅSAN =D

jag pallade int va där oh vänta på dom,
så jag gick till lugnet.
jävlar va folk de va där !

tittade på bengtssons dalalagsträning :)
i nån timme sådär,
hahah lite långtråkigt ..
men skit samma .

åkte å köpte mat,
nu ligger jag i min säng oh tittar på cirkus möller .

jag börjar bli sjuuuuuuuuk -.-'
finns de ngt botemedel för de tro ? (a)

haha,
men nu ska jag fixa massa annat.
oh sen sova,
som jag sa tidigare .. novemberkåsan imåen ju =D
lise sover hos mig imåen,
hihhih.

pussshej alla söta saker :)
/ F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0