onsdag den 25 november

kom hem lite sent igår,
hann inte blogga då .

men skriver väl om de nu då (;
skolan va great,
bara jag å lollo ;*
maya & vikki va hemma dom .

efter skolan drog vi ner te stan,
åt lite toast å drack is te på wayne´s coff´w (;
trevligt värre.
sen gick båda åt varsitt håll, hon cykla hem &
jag drog till mamma. sen åkte jag te stallet,
ridning jaooooo .

& jag fick lille Pelle, plutten min ;*
skänkelvikning, fick faktist as mycke beröm .
så då borde de gått rätt bra ;)

btw, grattis till kevin som blev moppepojke också ;)
-------------------------------------------------------------------

idag va skolan sådär,
men men .. man har sina dagar.

efter drog jag direkt hem,
nu sitter jag här oh har tråkigt som vanligt ..

vill att det ska bli fredag,
då åker jag ner till vingåker på crosstävling (:
äntligen ska man få träffa alla igen,
iaf några av dom ;*

aja,
bloggar nog mer snart (:
pussssssss

/ F


PärlO , även kallad Pelle (L)


Kommentarer
Postat av: - viktoria haugen

vare nå spec som hände idag i skolan som jag ska veta eller?;/ <3

2009-11-25 @ 19:11:58
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0