söndag den 15 november

fyfan , har aldrig haft så där kul som jag hade igår !
åkte till stan efter elva, köpte nya täckbyxor, skor,
två nya jackor oh ett par vantar ;*

bilder kommer nog sen.
mamma å jag drog upp till lugnet efter de,
lise kom efter ett tag.

jag ville upp till lugnet fort som fan,
för jag skulle tträffa emil å dom .
men när man träffa dom skulle dom hem :/


fick väl runt lite där tills ungefär fem,
då drog vi å va med axel, rappe & kurkkio =D
fem över halv satte vi oss på bussen ut till skuggarvet,
drog in i skogen där.
helvete va lerigt å blött de va där vi gick ;o
haha, lise tyckte nt om de alls, så hon ville hem ..
tommy kom å hämtade henne,
anton kom ut till oss (:

vi ssatt vid någon brasa med massa folk,
de va fett tråk så vi drog vidare med bussen till trean,
men där hade as många redan åkt för bi, så vi fortsatte till
typ sveden å jämmerdalen. där ifrån följde emma med (:

har aldrig gått så där mycket ;o
vi skulle gå mot jämmerdalen från en skog,
å de va ju bäcksvart å de börja bli dimmit.
vi gick efter spåret typ,
å på nå jävla vis gick vi runt i en cirkel :s

kom ut på vägen igen, då gick vi vääärldens omväg
till sveden, tur vi hade anton med oss som kunde vägarna (;
kom fram till jämmerdalen,
mina vantar va dyngsura, mina händer va typ blåa :s
haha, nt frös jag utan de va nog för de va blött .
men aja,
emma jag hampus mamma oh pappa drog till lugnet i bilen,
snackade med patrik å dom,
sen drog jag mamma hampus oh pappa ut till skuggarvet igen,
vi skulle in i skogen där de va som lerigast å blött !

mamma vägra så hon gick tillbaka till bilen,
men jag hampus oh pappa gick vidare.
haha, blött eller vadå ? xd
aja,
va där ute en stund,
sen gick vi tillbaka å åkte hem :)
kom hem vid två i natt .

snacka om att de va den roligaste kåsan ever,
vi måste göra om de !

<33333333333333333333333333333333333333
vette fan va som händer idag,
vi får se (;

pusshej
/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0