torsdag den 12 november

vart tonåring i två månader nu,
hahha !

haft en toppen dag,
skolan va grymt kul oh efter också.
jag slutade tjugo över två,
skulle vänta på linus som slutade över
en timme senare än mig.
orkade nt sitta i skolan,
så jag messade mostar oh frågade om
hon va hemma (:

drog dit å va barnvakt en stund,
till alibin oh rebecka .

sen gick jag tillbaka till skolan,
linus kom å då drog vi hem till han .
sen upp till lugnet vid fem.

haha, missade först bussen ner till stan.
sen "missade" vi bussen upp till lugnet,
tack vare linus på första bussen,
å mig den andra (;
glömde mina vantar på 702an ,
så fick lov å springa tillbaka å hämta dom ;*

hihih,
tittade på älsklings träning en stund,
sen kom mamma oh pappa å hämtade mig.

nu orkar jag nt blogga mer,
ska nog sova nu ;*
pussspåallasomläser,

/ F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0