godnatt sötungar


absolut sista inlägget för idag.

det blev verkligen en underbar eftermiddag/kväll med världens
bästa corinne
. har inte träffat henne på hur länge som helst,
förutom igår då hih, men i alla fall.
vi var först hemma här och bara slappade, sen åt vi tacochips,
med salsa sås och ost på, såklart har man in det i micron innan
man äter. en stund senare gick vi ut en sväng med min "lilla" bäbis,
och såklart följde kameran med.

det blev runt tre hundra bilder, huhh.
så orkar ju inte direkt visa alla men dom kommer nog en efter
en senare i andra inlägg ska du se ;-)

men nu ska jag göra mig klar och lägga mig i min lilla säng,
eller först ska jag packa mina rid grejer eftersom det är ridning imorgon.

börjar nio imorgon, eftersom det är profildag.
vi ska ha en tårttävling i hemkunskapsprofilen, och jag hoppas verkligen
att jag hamnar i samma grupp som douglas, för det kommer ju gå
såååå bra eftersom jag är kung på att baka.

förra profildagen var grym.
vi skulle baka muffins, och efter ett tag
säger jag
: så, nu kan vi ha ut smeten i formarna.
douglas: har du haft i vatten ?
jag: näe ..
han: har du haft i bakpulver ?
jag: näe ..
SMARTA FELICIA I FARTEN

jaja, vi hörs på onsdag.
puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0