tillbakaa

hann inte blogga igår, tror jag?
haha, tror jag börjar bli lite slut i huvudet
av allt just nu, men det gillar väl ni ? ;-)
nejmen iaf,

fick hem min nya mobil igår, i love it ♥
ska laga mat snart, för mamma är borta ikväll
och pappa ska packa tills imorgon då vi åker
till jämmerdalen för att fira sista april med några
andra crossfamiljer. är borta hela helgen, så vi får
se om jag hinner blogga :) om jag tar datorn med
mig så kommer jag självklart att göra det.

innan jag springer ner, ska jag kika pingpong
för att se om lärarna har skrivit något.
vi hörs sen, puss

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A ♥

fett fin blogg :)

2010-04-29 @ 17:39:34
URL: http://dahlgrenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0