kung dag

svar till fabian:
jag lever inte utan honom, vi är vänner,
och det har han själv sagt. såren läker med tiden,
men just nu försöker jag bara glömma allt.
men hörru du, jag är inte ledsen för bara honom.
du anar inte hur jävla mycket skit jag får ta just nu,
tänker verkligen inte ta upp dom sakerna med dig.
för du skulle aldrig förstå, så sluta klaga, snälla ?
----------------------------------------------------------------

den här dagen har varit så grymt bra.
engelska 8.20 - 9.00
livskunskap 9.15 - 9.50
matte 9.05 - 10.50


sen hade jag hål, en liten stund, för tyskan började inte
för än 11.35 . men det visade sig att den var inställd :D
så slutade 10.50, men jag va kvar i nån timme till
för jag väntade på måns. sen drog vi ut på en promenad,
och påvägen mötte vi chrille och va med han en stund.
sen drog vi hem t måns, jag å han, chrolle drog hem t sig.
men efter en stund möttes vi nere vid tonys pizzeria och käkade.

sen drog vi ner till ån och matade änder, haha, as kul ju .
undra hur dom mår nu ;)
sen gick vi till östra och va där i typ 1 timme,
fyfan i helvete vad kul det va.

mamma hämtade mig vid fisketorget sen.

när jag kom hem cyklade jag till macken för att köpa lite läsk,
va så grymt sugen på de (a) nu sitter jag här och har precis
ätit tillsammans med min familj, jösse och anna :)

vi hörs nog sen.
pussss

Kommentarer
Postat av: sven ^^

Grym dag! :D<33

2010-04-16 @ 21:55:27
Postat av: Sven ^^,

Grym dag!!:D<3

2010-04-16 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0