boll jävel

kom tbx från lek o bus landet för nån timme sen. haha, det va rätt skoj i början, men sen fick jag nån boll jävel i ögat så kunde knappt se nåt. satt å vila ett bra tag, sen drog pappa med mig till pingisbanan så körde vi pingis. på slutet körde jag å småkillarna lazergame, fast jag va med nåra helt andra å vi vann :M

nu sitter jag utanför crossbussen, har precis ätit räkmacka.
har inte en aning om vad som händer ikväll, men vi får vänta och se :-)

hörs imorgon, om inte ikväll.
PUSS


jag just nu, nyduschad

Kommentarer
Postat av: fanny

har letat som en tok nu, var står det någonstans om The sims??? koderna och så? läste om det förut, fick en blackout nu, så dom skulle behövas! hör av dig :-)

2010-08-06 @ 01:16:28
URL: http://fannyelsahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0