summer 10

Det här sommarlovet börjar gå mot sitt slut. Det har faktiskt varit mitt sämsta, men har också gjort en hel del bra saker som jag kommer lägga på minnet. Har faktiskt inte gjort nåt speciellt alls, knappt varit med någon. Men det har faktiskt varit skönt att varit hemma och slappat också.
Allt bra som hänt har verkligen varit bra, och det som varit dåligt har verkligen varit sämst ..
Men nu ska jag redan börja ladda inför nästa sommar, som jag hoppas blir sjukt mycket bättre än den här!
Dagarna med Alice, Chrille och Oskar.
Tog ett sista farväl av Mabelälskling .. ♥

Dagarna med Lina ♥

Crusingarna ♥

Sommardagen med en vän jag känt sen vi var 3år ♥
Men det bästa av allt var Dalacrossen! Fyfan, vad roligt det var, men jag hoppas att nästa år blir grymt mycket bättre. Den veckan var den bästa i mitt liv, och jag saknar det sjukt ! ♥
Hoppas att ni har haft ett toppen lov kära läsare, och ha en fortsatt bra sommar !

Kommentarer
Postat av: malinbjörk

Sv; Detsamma du! :-)

2010-08-17 @ 01:01:26
URL: http://maaliinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0