svar på frågestunden

Séan McNamara om fråga vad du vill för nu är det ...:
Hur många potatisar odlar du per månad? Jag själv odlar uppåt inkring 34 per vecka.
SV; Hmm ..

Tyra-Lisa om fråga vad du vill för nu är det ...:
Hej fina du! :) 
Va får du din inspiration till dina "ego-bilder" ifrån? 
Kram på dig! :D
SV; Tjena tjejen !
Jadu, jag har faktiskt ingen aning. Ibland får jag bara nåt ryck och vill fota massa egobilder, fixar mig snabbt och klickar igång kameran.
Kramisar :)

Anonym om fråga vad du vill för nu är det ...:
Senaste perciengen? :D
SV; Jag har faktiskt bara 3 hål i örnonen men jag är så sjukt sugen på att pierca naveln! Vem vet, innan det här året är slut kanske jag har ett smycke nånstans på magen ? ;)

ida om fråga vad du vill för nu är det ...:
tävlar du i cross ? 
va ä ditt mål i cross ? ;)
SV; Nej, jag har faktiskt inte kört länge alls. Köpte min cross den 22 november 2009. Körde på olika planer för att lära mig komma iväg och så 3-4 gånger. Började på "crossskola" i våras, men körde bara 2-3 gånger där för jag åkte utomlands och var ute på massa andra tävlingar som lillebror tävlade. Var på tjejläger i Säter 19-20 juni i år, där lärde jag mig sjukt mycket. Hade Team Kollmann som tränare, och det var väldigt roligt !
Idag började "crossskolan" igen, så nu ser jag fram emot en höst full med träning.
Mitt mål just nu är att jag ska köra Dalacrossen nästa år :)

matilda om fråga vad du vill för nu är det ...:
hur många läsare har du? ;)
SV; Hmm .. Lite olika från dag till dag, beroende på hur uppdaterad jag håller mig. Runt 100 per dag ungefär :)

Fanny (grannen) om fråga vad du vill för nu är det ...:
Hej flisan^^ haha kommer du ihåg?
Okej, min fråga är. 
Vad var det som fick dig att börja med cross? :)
saknar dig mycket!<3
SV; Hej Fanny !
Men det är väl självklart att jag kommer ihåg!
Det som fick mig att börja med cross var nog alla människor. Min pappa körde redan när jag föddes, så har varit ute på alla möjliga banor i mitt liv, är liksom uppväxt med det. Jag hatade verkligen att vara med på cross runt 8-12års tiden. Var för upptagen med hästar och så, men sen började jag vara med mer och mer för jag var kär i en kille som körde då. Hihi, å det var då jag insåg att det faktiskt såg roligt ut. Men jag vågade inte testa, jag var rädd för att tycka om det mer än hästar för mamma sa alltid " börjar du med cross, slutar vi med hästar ". Fast sen blev jag mer och mer intresserad av crossen, så började väl. Och jag håller fortfarande på med hästar, rider ju på Sveden, du som sluta din lilla söta sak ! Det är faktiskt grymt kul med cross kan jag säga.
jag saknar dig superduper mycket, tycker vi borde hitta på något snart ! Puss på dig :D
_______________________________________________________
Fick nån till kommentar, men dom var för dåliga att svara på :)
Tack för att ni orkade kommentera, PUSS PÅ ER !

Kommentarer
Postat av: ida

vart går dalacrossen ? ;)

& när ?

2010-08-16 @ 11:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0