#1 - nu tänker jag berätta lite om..

En tidig höstmorgon, den 12 september år 1996 föddes en liten tjej på 49cm, vid namn Felicia Maria Israelsson. De två första åren bodde jag tillsammans med min mamma, pappa, storebror och 2 katter i ett radhus i Falun. Men familjen blev större, då min lillebror föddes, så vi sålde katterna och flyttade till en liten by utanför Falun.
Först i en lägenhet, men efter någon månad fick vi flytta in i ett hus, som passade perfekt för oss 5 familjemedlemmar. Nu har vi bott här i 12 år, fast nu har min storebror flyttat (för 5-6år sedan), och katten Tarzan och hunden Aragon flyttat in.
Jag har grön/gråa ögon, är 157cm lång, väger 46kg tror jag, haha?
Kör motorcross och håller på med hästar. Tyvärr ska jag sluta på ridskola, men ska rida hos mammas jobbarkompis ibland, för hon behöver hjälp med ponnyn Tomten. Ska även börja dansa igen. Dock inte samma dans jag dansade förut, när jag var 6-11år, utan ragga. Ska också börja på gymmet ;)
Jag har världens bästa pojkvän, vid namn Mick, som jag firar 4 månader med på tisdag nästa vecka ♥
Vad mer kan man skriva? Det var i alla fall lite om mig ;)
lite bilder genom året 2010

Kommentarer
Postat av: elinn

vilken dans skola ska du dansa ragga på?:)

haha, skulle vara jätte kul att veta för det kanske är samma som jag dansar på(dansar inte ragga dock)

:)

2010-12-06 @ 19:10:15
URL: http://juliibarn.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0