#4

Då var det dags att skriva lite om:
Jag har en absolut bästa vän, som ni redan vet heter Sara. Vi lärde känna varandra för cirkus 1 år sedan, men vi pratade knappt då. Det var på sommarlovet 2010 som allting började. Anledningen till att vi började prata då, vill jag inte ta upp här på bloggen, tyvärr.
Sara är en jätte glad och sprallig tjej på 14 år. Hon fyller år den 30 september, plutten ;) Hon är sjuuuuukt lång.. hela 172cm. Jag är bara 157cm ;)
Vi har aldrig bråkat, vilket är så himla skönt. Jag litar på henne till 110%, och hon är verkligen världens bästa tjej, som jag aldrig kommer lämna. Har aldrig någonsin mött någon som henne. Hon är riktigt bra, den där Sara. Super bra humor har hon också ;)
Sara, jag vet att du kommer läsa det här.. så du måste bara veta, att jag älskar dig ♥

ni har sett miljoner bilder på oss, men här är en sjukt fin bild på bara henne.
Malin Söderberg, är en tjej som stått mig nära i 2-3 år nu. Och vi har heller typ aldrig heller bråkat. Helt otrolig brud, som jag är super glad att jag träffat. Vi kan verkligen säga allt till varandra, och jag litar på henne med

Julia Wikman
, är en tjej jag har känt i typ 10 år nu. Vi har alltid stått varandra nära i vått och torrt, och vi kan berätta allt för varandra. Tyvärr har vi bråkat typ miljoner gånger, men det har alltid löst sig. Eftersom vi bor ett stenkast ifrån varandra, så är det superskönt att springa dit om det hänt något osv. Genom åren har vi gått igenom så sjukt mycket, både bra och dåliga saker, & vi vet nu att vi inte klarar oss utan varandra 

Och nu till killarna, kanske? ;)
Fredrik Leijon. Vilken stjärna. Jag är hur glad som helst att jag lärt känna honom, för han är en sådan kille som alltid finns där när det är svårt, och såklart annars också. Vet inte hur länge jag känt honom, men det är i nåt år i alla fall. Vi pratar oturligt nog inte så jätte mycket längre.. Men det börjar bli bättre nu, tror jag?
I vilket fall som helst, så vill jag aldrig gå miste om honom..

Douglas Andersson
, inte vilken 15åring som helst. Nej, världens bästa Douglas. Tack vare mina muffins lärde vi känna varandra, då jag precis börjat 7an. Jo, det var så att jag hade glömt typ hälften av ingredienserna, låter lite konstigt kanske? Haha.. men så var det. Vi började snacka, och ja, nu står vi här över 1 år senare. Han är en såndär' filur man kan prata med om allt, och han stöttar och så, på ett speciellt vis. Svårt att förklara, men men..
Haha.. Om han tittar på sin arm, så ser han någonting som alltid kommer sitta där.. Ett ärr från mig. Jag råkade riva honom en gång förra julen, och de märkerna är fortfarande kvar. Förlåt Douglas! ;) 

Min allra bästa killkompis är såklart Mick Jansson. Men så mycket mer än bara en kompis. Precis, min alldeles egna pojkvän. Världens bästa dessutom! ÄLSKAR DIG MICKÄLSKLING ♥

Kommentarer
Postat av: sara sonehag

aaaaw gud gumman du vet att jag känner EXAKT samma för dig! du har blivit som en syster för mig dethär senaste året och jag skulle ALDRIG klara mig utan dig ska du veta! du är världens bästa och utan dig skulle jag inte vara den jag är idag , älsar dig nå otroligt bästis! du & jag för alltid! ♥

2010-12-16 @ 21:39:57
URL: http://sarasonehag.blogg.se/
Postat av: recca

vad hände igentligen med joger-sister eller vad ni hette? :O

2010-12-17 @ 11:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0