Mina betyg, höstterminen 2010

Vi fick sluta tidigare idag, efter att vi fått våra betygspapper. Jag blev i alla fall nöjd, för att vara min första termin med betyg. Sitter hemma hos Sara nu, men vi gör inte så mycket ;) Vi ska snart pallra oss iväg till ICAmaxi för att handla lite tacos saker, och såklart godis och sånt till kvällen. Det blir ju en lugn filmkväll med Douglas och Axel. Sista gången jag kan träffa dom innan lovet, eftersom jag ska vara med älskling då :)

MINA BETYG:
Engelska: G
Hemkunskap: VG
Idrott: G
Matematik: G
Tyska: G
Biologi: G
Fysik: G
Kemi: G
Teknik: inte arbetat med än.
Geografi: G
Historia: G
Religion: G
Samhällskunskap: G
Slöjd: VG
Svenska: VG
Jag är nöjd med mina betyg, men ska satsa ännu mer till våren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0