SVAR; Samurai Suprise

Rebecca om Samurai Suprise ♥:
har du fått en egen häst nu eller? :)
SV; nej, inte en helt egen. Men det är så att imorgon, är det sista gången jag rider på ridskolan. Jag ska tyvärr sluta efter de 6 åren jag varit där.. Känns hur tråkigt som helst ;( Men jag ska förmodligen bli medryttare på Sammi. Jag hade han på ridlägret 2009, och vi kom varandra riktigt nära under den veckan. Han flyttade från ridskolan hösten 2009, hem till Kajsa, där han står nu. Jag hann inte säga hejdå, så det är en stor saknad jag har till honom.
I tisdags frågade Kajsa, om jag hade lust att hjälpa henne med Sammi, eftersom hon har fullt upp med hennes andra hästar, och såklart kan jag göra det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0