SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN

Vill börja med att tacka för frågorna. Men är ni anonyma och frågar lite privata saker, kan ni garantera att inte få något svar. Som jag sagt tidigare ;)
Anonym om fråga på nudå.. för det är..:
vart gör du om dina bilder ? :)
SV; det enda jag gör med mina bilder är att ändra kontrast, ljusstyrka, skuggor och högdagrar. Jag har även photoshop, men har aldrig redigerat en bild i det programet eftersom jag inte förstår mig på det.

Elionore om fråga på nudå.. för det är..:
-ungefär hur många unika besökare har du per dag?
-varför började du att blogga?
-hur länge har du och din kille varit tillsammans?
-hur länge har du bloggat?
-favorit färg?
-favorit mat?

Där var lite frågor :)
SV; jag har olika unika från dag till dag, mellan 70 och 150 i alla fall. Varför jag började blogga? Haha, det vet jag faktiskt inte, för det var ett tag sedan. Jag och Mick har varit tillsammans i 4 månader nästa vecka. Jag har bloggat i 2-3år. Favorit färg, svart, vit, rosa, grå. Favorit mat, tacos.

Anonym om fråga på nudå.. för det är..:
vad hände mellan dig och viktoria ? 
Hur länge har du och Mick vart tillsammans ? :)
SV; första frågan vill jag inte svara på, pågrund av personliga skäl. Jag och Mick har varit tillsammans i snart 4 månader.

Anonym om fråga på nudå.. för det är..:
vilken stil på killar tycker du är snyggt? lägg gärna upp bilder :)
SV; egentligen bryr jag mig faktiskt inte. Men en stil jag verkligen inte tycker om, är "gangsterstilen". Tycker det ser apkonstigt när grabbarna kommer med 30 storlekar förstora kläder, och kepsar med byxorna nere vid knävecken. Kanske kommer ett inlägg om killstil i min smak senare!

Anonym om fråga på nudå.. för det är..:
du har väl vad ska man säga, mörkblondt håt (?) egentligen? hur ofta måste du färga utväxter osv?
SV; nej, jag har inte mörkblondt hår. Jag har faktiskt ganska ljust hår egentligen. Hmm.. Det beror på vilken produkt jag färgar med, men jag brukar färga såfort utväxten verkligen syns, ungefär 2-3 månader efter färgningen innan.

elinnn om fråga på nudå.. för det är..:
den hårfärg du har nu, är det din naturliga hårfärg?:) ifall det inte är det hur gammal var du när du färgade första gången? vilken färg hade du innan?:)
tack för en super bra blogg! du är så hemskt fin!
SV; nej, som jag sa tidigare, att jag är ljushårig. Hmm.. Jag kanske var 10-11 år när jag tonade första gången. Tack så jätte mycket sötnos!

Anonym om fråga på nudå.. för det är..:
hej! 
vad köpte du armbandet du gav till mick?
SV; hej du! Jag köpte det på decoria i Falun.

Anonym om fråga på nudå.. för det är..:
har du nån gång vart kär i någon av killarna du gick med i gbo? 

Jätte fin blogg!!:)
SV; haha, vilken fråga. Jag tror inte att jag var sådär riktigt kär, för jag menar, det var som sagt när jag var 8-11år. Nu vet jag vad kärlek är, inte då.

Anonym om fråga på nudå.. för det är..:
Jätte fin present du köpte till mick!
Vad önskar du dig i julklapp?
SV; tack! Jag har mina önskningar, och det kommer jag nog att lägga upp i ett inlägg lite närmare julafton!

mitt blonda hår som liten.
efter 1 toning, 3 månader innan
bild efter 1 toning för 3 år sedan, haha, jag hade lugg!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0