16 februari


bild sen somras.

förlåt för dålig uppdatering, men jag hinner knappt blogga under
veckorna. slutar skolan rätt sent, & efter hinner jag inte med datorn
pga kvällsåk i källviken.

så ni får vara beredda på att jag inte kommer blogga super duper
mycket under veckodagarna, okej ? :)

igår hände det inte så speciellt mycket mer än att det var en riktigt
skön skoldag. typ inga lektioner för sanna, min lärare, var sjuk.
efter skolan åkte jag direkt hem för att byta om, sen hämtade
pappa mig och min lillebror. för vi skulle åka kvällsåk.
det var riktigt kul att åka med alice, frida och elin.
tack för en toppen kväll tjejer ! <3

skolan var helt okej idag, förutom att jag hade so prov sista timmen..
jag känner på mig att det gick åt skogen, även fast jag har pluggat sååååå
grymt mycket ! :'o
vi får se när vi får tillbaka dom.
på tal om att få tillbaka prov så har jag inte fått tillbaka mitt matte prov
som jag gjorde för ngr veckor sen, måste få det nu alltså ! för jag pallar
inte vänta efter att få se mitt fina resultat.. haha, fina och fina vet jag inte
men iaf ... ;)

sitter i butiken just nu och ska snart vidare till sveden för att rida.
tror det är hoppning idag också, jag längtar sååååååå :'D
hoppas jag har mimmi, hon är verkligen en riktigt fin ponny !

jaja, hinner inte skriva mer nu så vi hörs !
kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0