5 februari, 2010

engelska - glosförhör & extra
livskunskap
no - fysik
hål timme för tyskan va inställd :'DD
matte
sluuuuuut 13.20 !
grymt skön skoldag.
& ännu bättre efter.
jag, lise, totten, sofia & siri åkte med 702an
ner till stan för att fika på wayne´s. * stavning *
sedan gick jag runt en stund med siri *& lise.
kvart över tre tog jag & siri 702an, fast åt
andra hållet, nästan dit vi hoppade på första
gången idag ;)
jag hoppade av vid marcus. sen va jag med han.
grymt kul, jagälskardig bäbis !

mamma hämtade mig efter sju.
åkte hem, satt vid datorn, sen lagade jag min
middag - bacon & makaroner (y)
nu sitter jag här igen, fast uppe på mitt rum.
imorgon blir det sala för min del, skulle egentligen
åkt till källviken med lise & totten.
men det blev massa krångel med mamma, så jag
åkte mer familjen till sala för att se min lillebror
& massa andra träna cross, sen kanske jag oxå ska
köra lite. vi får väl se :)
juste !
tror inte jag bloggade igår.
för jag var på friskis & svettis med lise & totten.
det va gryyyymt kul, vi gick på ett medel pass &
jag hoppas att jag får följa med dom flera gånger,
för det är ju inte direkt kul att gå dit själv ;)
är nöjd att jag gick dit !
tack tjejer :)
puss & kram , !

Kommentarer
Postat av: sofia walberg

MOKKKKKKKA FRAPPE! <3

2010-02-05 @ 22:21:22
URL: http://sofiawalberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0