min berättelse över dagen som var

kom hem till lise efter åtta, & tjugo över var vi klara där & börja färden
runt i falun för att hämta siri & sofia.
när vi väl kom fram till källviks backen började vi färden upp i backarna.
okej, "backarna" lät som många, men dom har typ 3 lr vad har dom ? ;)

det gick väl inte så där toppen med ankarliften för siri & lise i början,
men efter ett tag gick det väl bättre. vi började åka i parken osv.
det var riktigt roligt !
innan tolv, lr när det var, packade vi ryggsäckarna & tog ankarlifen igen
& satte oss högst upp på start stugan. men där kunde vi inte sitta länge,
nej inte alls. för viktor, kalle & täckis kom dit & började kasta snöbollar
på oss. efter typ fem minuter säger viktor: nej, de här va inte
roligt längre !
fast av någon anledning fortsatte han iaf -.-
det blev krig till slut, haha jävla busungar !
vi kunde inte sitta där, så vi packade ihop allt snabbt & åkte ner igen.
efter ett tag kom vi på att vi skulle leka "fabbe style", alltså filma när
vi "hoppar" , & gör sånna där grejer i backen ;d
hahahhah, sjukt vad kul de va att fummla runt i parken & i dom andra
backarna också !
hade verkligen en underbar dag, & vädret var på topp hela dagen !
gjorde en liten vurpa när jag skulle åka på en sån där box typ,
gick lite för sakta så jag skulle hoppa av & då fastnade ena skidan så
jag ramla ner på sidan & slog i höften .. hahahah !
klockan två kom siris mamma & hämtade oss.
åkte hem till lise igen, var där tills fem.
har vart hemma hela kvällen sedan, & nu ska jag snart hoppa in i
duschen & sedan tv igen.
bloggar mer imorgon, kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0