ååh, va trött man blir !

jahapp, då va trettondagsrundan inställd också!
trodde jag skulle få kul för en gång skull,
men som vanligt skiter allt sig.

adam & malin kommer nog på kvällen,
när mamma & pappa drar på fest.
dom sover kanske kvar.
eller jag hoppas dom gör de.
har inte snackat med mamma än,
men ska göra det när hon har kommit hem.

det va trevligt att hälsa på förra skolan,
men de kändes inte som förut. på nåt vis
var det annorlunda, men jag vet inte varför ?
aja, kul & träffa lärarna iaf.
dom va då samma gamla människor.

jag & victor gick till pizzerian för att äta.
åt typ halva pizzan, sen kunde jag inte äta mer.
fick panik & ont i magen, kändes som om jag
skulle spy. vet inte varför, men men.

sen gick vi hem t mig, & satt vid datorn.
lyssnade på musik & snacka om massa minnen
vi haft genom alla år tillsammans.

han drog för en stund sen.
nu sitter jag här helt själv, & tråkar sönder som
alla andra vanliga dagar också.

sista lediga dagen idag också, lr ja de är ju helg
imorgon men då går vi ju iaf inte i skolan.
det här lovet har gått riktigt fort !

men men,
nu ska jag kika vidare.
puss så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0