hemma, ( kommentera )

innan jag börjar vill jag säga att jag älskar min hund mest av allt
va hos doktorn idag.
dom tog massa blodprov osv, men jag får svar på dom senare
någon gång.
jag & mamma åkte till preem & köpte oss en var sin mosbricka,
sen skjussa hon mig till skolan.
började min första skoldag med skridskor.
haha, jag åkte på farmors gamla.
det gick inte så jätte bra, men aja ;d
resten av dagen va helt okej.
åkte hem efter det & nu sitter jag här igen.
borde nästan plugga tyska, men jag har inte böckerna hemma så .. ;)
fick reda på att vi har no prov på tisdag, & jag kan knappt någonting
men aja, vi får se hur de går ;d
nu ska jag ut i köket och se om det finns något att äta.
puss & kram .

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tusen tack! :D

2010-01-20 @ 18:54:36
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: siri

vad söööööta :)

2010-01-20 @ 21:02:14
URL: http://sirianna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0