ny favorit låt & snart skola

alexandra burke feat. florida - bad boys
så jävla grym !
---------------------------------------------------------------------------------------------
sovmorgon idag, så jag börjar inte för än fem i tio.
tror jag. haha, har ju nytt schema så ..
slutar halv fyra, då drar jag till mammas jobb.
ridning ikväll, så vi drar väl till stallet efter de.
minglapingla ska jag nog rida :)
nu ska jag fixa de sista. & dra till bussen.
vet inte om jag hinner blogga ikväll, men vi får se.
annars bloggar jag så fort jag kan imorgon.
puss & kram
/ Felicia

btw,
vila i frid doris, alltid kommer du finnas här bland oss ♥

Kommentarer
Postat av: VIKTORIA HAUGEN

svar; precis menmen haha, vi vänjer oss nog :-)

ah visst gumman :)

ses ikväääääll

love u 2 <3

2010-01-12 @ 17:07:45
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0