smink tips

till den anonyma som skrev till mig igår.




jag använder foundationen på bilden, den är lätt att ha på
& sitter kvar ganska länge. jag är nöjd med den, & tror jag
ska fortsätta med den ett tag framöver .
kommer inte ihåg hur mycket den kostade, men det var inte
så farligt mycket ändå.




mascaran jag använder är den på bilden ovan,
den är grymt bra & jag älskar den !
men kan vara svår att applicera, iaf i början.
fick den i julklapp av mamma & pappa, så vet inte riktigt
hur mycket den kostar.

nå mycket mer smink än så använder jag inte.
iaf inte dagligen till vardags & så .

annars har jag kanske lite ögonskugga bara,
& läppglanset jag la ut för nästan en månad sen.
som jag köpte för 29kr på cubus i stockholm.

nå mer ni vill veta om sminket ? :)

Kommentarer
Postat av: anonym.

lägg upp bilder hur du sminkar dej.

2010-01-08 @ 12:13:06
Postat av: ELeonora

Jag har en sån där mascara.

Den eh grymt bra!

fast tar slut snabbt

2010-01-08 @ 13:26:50
URL: http://eleonorasalisbury.blogg.se/
Postat av: Linnea ♥

och din foundation köpte du, vardå? (a

2010-01-08 @ 19:08:19
URL: http://engblomlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0