trevlig dag på stan ,

douglas & jag gick runt på stan,
fram & tillbaka för han skulle leta på
nån jävla bankomat.
haha, vi hitta typ ingen som hans kort
funkade i. men när vi träffa mamma igen
sa hon att vi skulle gå bort till nordea där
de fanns en sån där grej. å där funka de.

sen satt vi inne i den nya gallerian, i typ
1 timme. mamma hämta oss & då skjussa
hon upp oss t donken. vi åt lite mat, sen
gick vi t butiken. haha, jag douglas & hampus
satt nere i källaren å spela finns i sjön (a)
haha, dogge vann -.-'

aja, sen åkte vi t ica maxi & sen skjussa vi
hem douglas.

nu sitter jag här i soffan å tråkar, ska snart
sova.

trodde aldrig jag skulle få säga de här,
men imorgon vid tolv kommer jossan & hämtar
mig, för vi ska ut till stallet.
& nu kommer de ..

jag ska äntligen, få hoppa upp på ponnyn
som betyder mest, äntligen !
jag trodde aldrig jag skulle få göra de igen.
världens bästa mabel, (L)

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih, va glad jag är !
å sen imåen kväll, börjar ju ridningen på sveden
igen så då blir de ännu mer ridning :D

nu ska jag in på bdb igen, & titta lite.
så vi hörs imåen.
& de går nt att ladda upp bilder -.-'

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0