vila i frid ,

sov gott hjärtat.
du får de, lr har nog det redan, bra uppe bland alla andra änglahästar.
jag kommer verkligen aldrig att glömma dig, kommer aldrig glömma
våra minnen tillsammans.
du va den allra första hästen jag galopperade på.
jag försökte fatta galopp, & du svarade glatt på min skänkel & började
galoppera runt på A volten i lilla ridhuset.
solstrålar lysta in mot oss.
det va verkligen underbart , i'll never forget it !
det kommer bli så fruktansvärt tomt, för du har liksom alltid funnits &
stått i din box. varje gång man gick förbi, stack du ut din mule genom
din boxdörr.
alltid kommer du finnas bland oss, oavsett om du lever lr inte.
du va verkligen speciell.
Golden Sherry
1996 - 2010
rest in peace , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0