YES ! ÄNTLIGEN FREDAG !

har varit riktigt dåligt med att skriva den här veckan,
men det har vart så stressigt med skolan & allt.
ni får vara beredda på att så kan de bli ett tag framöver,
men jag ska försöka blogga så mkt jag kan.
för eran skull, förstås :)
igår vid sex ngn gång, åkte jag till källviksbacken.
det blev slalom med viktoria .
hahah, det va riktigt riktigt roligt !
våra vurpor i liften, haha !
men vi är kung ändå :D
tack för den kvällen bästa (L)
idag va skolan rätt okej.
förutom att linus & marcus va på mig hela tiden,
& jävlades med mig. haha, men visst va de väl lite kul ;)
hemkunskap sista timmen.
jag & magnus lagade kyckligwook.
vi va grymma ;)
tog bussen hem.
städa lite, för snart kommer tommy :D
han åker hem på söndag, så kmr nog inte vara så social
under helgen. men aja :)
& föresten, så är mina gratis sms snart slut .. :''(
fyller på dom nästa vecka tror jag.
aja, puss :D <3

Kommentarer
Postat av: VIKTORIA HAUGEN

vi är bäst och jag älskar dig mest :D <3

2010-01-16 @ 16:32:16
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0