bad update

sov hos lina måndag - onsdag , vi var i stallet, red och fixade massa så orkade inte sitta vid datorn.
och igår skulle jag faktiskt blogga innan jag åkte till crusingen, men precis när jag skulle hoppa in i duschen ringde josefin och frågade om jag hade lust att cykla till tansbo och rida en sväng. så jag tog på mig ridkläderna igen och tokcykla till tansbo eftersom josefin redan var halvvägs. vi red på ritas storhästar, jag på artica och josefin på ... haha, kommer inte ihåg namnet. kände mig väldgt liten på henne, eftersom jag är 156 och artica 168 i mkh, men gu' vilka mysiga hästar ! ska nog dit imorgon också, om det inte spöregnar förstås. efter det åker jag och familjen iväg till söderhamn för crosstävling igen, och den här gången stannar vi hela helgen eftersom det är dubbeltävling. så det kommer inte bli någon toppen uppdatering direkt, men jag ska försöka så gott jag kan. så håll utkik :-)
skriver mer senare
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0