bara för att

Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
ja, klart jag gör.
Vilka vitaminer tog du när du var liten?
hahah, va ?
Vad åt du senast?
grillat med potatisgratäng.
Har du fått någon komplimang i dag?
ja.
Har du varit med i en rättegång?
nej, men polisförhör.
Är du polare med grannarna?
vissa av dom.
Vilket språk pratar din pappa?
svenska ?
Vilka länder har du bott i?
sverige.
Senaste piercingen?
hehe
När åkte du bil i mer än femton minuter senast?
igår.
Gay?
men självklart.
Har du däckat eller spytt för att du har druckit?
nej.
Har du något husdjur?
hund och katt, så ja.
Har du täckt någons hus med toapapper?
haha, nej.
Hur bra är din syn?
kunde vara bättre
Har du varit på ett party?
ja.
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
uschnej.
Har du varit utomlands?
ajamen.
Vilket är det bästa bröllop du varit på?
inte varit på något, förutom mamma och pappas.
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
om dom skulle.
Var är dina syskon just nu?
min lillebror är utanför crossbussen, min storebror är hemma hos sig eller hans svärföräldrar skulle jag tro.
Vad var den senaste drömmen som du minns?
den jg drömde inatt. haha, att det var sjöar ist för gator mellan husen.
Vem ringde dig senast?
mamma.
Vilken tid gick du upp i morse?
sju.
Vad ska du göra i helgen?
den här helgen är jag i söderhamn, nästa är jag i linköping.
När var du riktigt sjuk senast?
jag vet inte.
När såg du en kändis senast? Vem var det?
förra veckan, brolle.
Vad finns i din bakficka?
har ingen bakficka.
Har du färgade linser?
nej
Vad gjorde du klockan två i natt?
sov.
Vad är det första du gör på morgonen?
olika.
Vad ska du göra efter det här?
jag har inte en aning.

Kommentarer
Postat av: malinbjörk

Sv; Åh vad glad jag blir! :-) , Tack så mycket ♥

2010-08-01 @ 00:17:19
URL: http://maaliinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0