brolle jr

jag minns första gången jag hörde han sjunga.
på en skiva jag fick för många år sedan, å det var låten heartbreak city.
jag verkligen älskade rösten, och tyckte han var väldigt snygg !
- självklart tycker jag fortfarande det ;-)

jag hade bestämt mig, att jag nångång i livet skulle se honom live.
det var liksom en dröm. och den drömmen gick i uppfyllelse igår,
fast jag tänkte inte på det. men nu efteråt, var det fan rätt mäktigt att se honom.

jag måste se honom minst 1 gång till.
KJELL JUNIOR VALLMARK


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Jag var också i Svärdsjö igår :D Var det du som satt typ längst fram? :) /Emelie - www.metrobloggen.se/brollefanet

2010-07-22 @ 21:28:18
URL: http://www.metrobloggen.se/brollefanet
Postat av: sanna

Jag älskar brolles gammla låtar! Watching the stars (jag tyckte videon till den var så oerhört sorglig) och heartbreak city, det är gammala minnen låtar ;)

Brolle är bra live, han är sådär mysig att lyssna på :)

2010-07-23 @ 11:52:02
URL: http://echelon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0