svar på frågestunden

Linus Moberg om frågestund:
1. vad gillar du mest , hästar eller crossar ? 
2. är du oskuld ? ;)
svar: 1, det är lite olika .
eftersom jag har hållit på med hästar nästan hela mitt liv så tycker jag ju väldigt mycket om dom . crossen har jag inte alls hållit på med länge, men jag har vuxit upp med det fast det är inte för än nu som jag har fattat intresse för det ;-) hatade cross förut å ville aldrig vara med på tävlingar . men nu ääälskar jag det :-D
2, för privat ;-)

Marcus om frågestund:
Vad åt du till frukost idag?:D
svar: har inte hunnit äta frukost än ;-D

Simon Almén om frågestund:
Jag fyllde 12 år igår. Nästa år fyller jag 14 år. När fyller jag år?
svar: haha, det där hjälpte du mig med å jag fick svaret , 31 december .

fanny om frågestund:
Är du kär i ngn just nu ?
Vem är din bästa kompis?
Hatar du ngn ?
svar: 1, ja det är jag.
2, jag har väldigt många som står mig nära men mina bästa kompisar är nog fredrik och julia .
3, njae , tror inte det .


linn welin om frågestund:
vad tycker du är viktigast på en kille? :)
bra blogg gumman!
svar: det finns mycket jag vill att en kille ska ha. men det viktigaste är ju självklart insidan. dom ska vara omtänksamma, snälla, och självklart ha humor så att man kan skratta tillsammans. du vet redan vad jag vill ha, hihih :-) tack stumpan !

stina om frågestund:
hejsaaaan :)
din blogg är AWSOMEE! :D

1, är du oskuld?
2, din favvolåt? :)
3, haru mens?
4, bästa filmen ?
hare finfint! :)
kraaaam <3
svar: hej, åh tack !
1, fööör privat ;-)
2, hmm, jag vet inte om jag har någon riktigt favorit låt men har många som jag tycker om å jag hittar nya låtar nästan hela tiden så fastnar väl inte direkt för någon.
3, inte just nu.
4, brukar inte kolla på så himla mycket film men jag såg en dokumentär igår som jag tycker väldigt mycket om å som berörde mig väldigt .. "the grizzly man" heter den :-)
kramkram


juliaw om frågestund:
Vad gjorde du den 30 juni?
Vad fick du i julklapp i år?
Vad har du i IG?
Har hört att blonda har roligare än brunetter , stämmer de tycker du?
Brukar du lukta på din fis elr försöka måla den rosa?
svar: 1, den 30e juni var jag med fredrik , sen åkte jag och kollade på mascupen i amsberg.
2, har inte varit julafton än .
3, har inte betyg, får det nu i 8an.
4, njae, det vet jag inte.
5, haha, va ?

M om frågestund:
Håller du på med rasmus rappen Pettersson eller är ni bara kompisar?
svar: haha, jag håller inte på med honom. bara kompisar :-)

christopher gesar om frågestund:
Hört att du tänder en aning mycket på andras killar t.ex som Din tremänning alices kille christopher, är det sant ?
svar: chrille, gå å ta dig nånstans -.-

Jjasmine ♥ om frågestund:
Det är min mormors och morfars hund :) Bernersennrar är underbara :D<3

-
1. Hur länge har du bloggat? :)
2. Vad är det bästa med att blogga? :p
svar: åh, jaha :-) javerkligen, jag har en bernersennen (a)
1, i några år men det har liksom inte varit som nu, att jag skriver typ jämt. men 2-3 år kanske :-)
2, att man får skriva av sig, och skriva om vad som helst ;-)


Anonym om frågestund:
favofärg?
hur gör du för att få så många besökare som möjligt?
svar: 1, har ganska många , men typ svart, grå, vit, rosa och ceris .
2, jag är medlem på en sida som heter bloggtrafik, det står vad man ska göra när man blir medlem. inte så fruktansvärt svårt, klicka här för att gå vidare :-)
______________________________________________________________________________________

tack för alla kommentarer , fick några till men dom var för privata så tog bort dom ;-)
håll utkik , kanske kommer en till frågestund inom kort.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0