helt slut

ja, innan den här dagen var slut hann det bli ungefär 8 vurpor å det va liksom inga små heller.
ramlade å fick styret i magen så har blåmärke å ett liten skrubbsår där nu, koppling handtaget gick av å så vare nå mer fel så fick stå å vänta ett tag tills pappa kom med lillebrorsans hoj.
men sen gick det bra, å min cykel blev lagad.. äääända till jag skulle ut på sista passet, då sa pappa: men felicia, du kan ju fan inte köra. du har inga bakbromsar :o
tydligen hade jag tappat dom när vi tränade kurvor och sånt.

han fixade det snabbt, men sen gjorde jag världens vurpa igen å flög in i en myrstack å landade på handen som låg under mig, så jag har ganska ont där just nu.
handen är lindad, å nu ska jag sova.
en dag klar av lägret, få se om jag orkar det.

GODNATT

Kommentarer
Postat av: linnéa bryngelsson

Sjukt snygg blogg!:)

2010-06-20 @ 14:53:19
URL: http://linneaabryngelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0