grym dag !

det blev en riktigt bra dag i källviken.
solen på topp hela dagen, lagomt kallt
och såklart en toppen tjej som sällskap !
- alice, en toppen tjej, som jag känt hela
mitt liv, den bästa tremänningen ! ♥

chrille och hampus åkte vi också med.
en riktigt lyckad dag !
efter det åkte vi till farmor och farfar,
men det var bara farmor som var hemma.
fikade och så vidare.
på vägen hem satt min pappa och poppade
lars kristerz på högsta volym.
hej kom och hjälp mig :o haha !
händer väl inte så mycket mer idag tror jag.
imorgon är det hoppträning på mimmi, hoppas
det går bra !
& för att göra detta inlägg iaf något bättre
så låter jag er få höra en riktigt bra låt :
the sky´s the limit - jason derulo

hörs senare,
bye

Kommentarer
Postat av: Maja (:

superfin blogg! (:

2010-03-02 @ 23:41:01
URL: http://styli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0