happy

mamma har lurat mig hela veckan om att
vi skulle åka till ikea idag.
men i förmiddags så tog hon med sig aragon
i bilen. och då tänkte jag: "okej, vi ska inte
till ikea om hon tar med aragon".
sen åkte hon en annan väg än om vi skulle
ha åkt till ikea.
köpte fika och sen åkte vi på gamla borlänge vägen.
då sa mamma: vi ska till fredrik och sara.
men jag trodde inte riktigt på henne, och precis då
svängde hon av vägen och då visste jag vart vi skulle.
vi åkte till jaana, tomas, max och alex.
olov var också där.
när jag var liten sov jag ofta hos dom på helgerna.
anyway.
fikade, gick en promenad, sen satt vi vid deras köksbord
i nåra timmar och bara babblade.
har inte träffat dom på 5 år nu, så att det var riktigt skönt
att få träffa dom igen. och nu hoppas jag att det blir oftare !
efter det åkte jag och mamma till borlänge och åt på
subway, och det var ingen höjdare direkt.
men det var helt okej.
nu sitter jag här och tittar på blåsningen, hah älskar programmet!
ska hoppa in i duschen snart, och sedan titta på wallander :-)
jag saknar min älskling sjukt nu ;-(
men vi träffas ju imorgon, hoppas jag.
jaja, hörs imorgon.
xoxo



Kommentarer
Postat av: VIKTORIA HAUGEN

svar; men salem eller saade är bättre ;-)

2010-03-14 @ 20:50:07
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/
Postat av: VIKTORIA HAUGEN

svar; men salem och saade är bättre ;-)

2010-03-14 @ 20:50:22
URL: http://haugenviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0