sämst uppdatering .. igen ..

mitt internet har slutat fungera på min dator, så nu har jag lämnat
datorn till min kära storebror. han ska försöka fixa den :-)

i fredags åkte jag direkt ut till volvo efter skolan.
var där tills sex ungefär, då åkte jag och pappa hem.

på lördag morgon drog vi in till volvo igen.
malin kom runt elva, sen va vi där tills efter tre och då åkte vi hem igen.

det var ju earth hour i lördags, och då släckte jag och malin ner i mitt
rum och tände lite värmeljus och snackade om allt som hänt sen senast
vi träffades, vilket var för typ 2 månader sen ;'o

vi somnade redan innan tolv, och vaknade på söndag morgon runt tolv igen ;-)
vi skjutsade hem malin, jag och mamma, sen åkte vi till blge för att fira min
storebror som fyllde 24 år i lördags :-)
men innan vi drog dit åkte vi till kupolen. då köpte jag ny foundation och en
ny bikini :-) bilder kommer kanske, kanske senare.

efter sju kom vi hem till jösse och anna, där åt vi tacos.
och sen hem igen ;-)

ja, det var nog min helg för vecka 12.
nu ska jag se på new moon, som jag fick låna av storebror !
hörs sen,
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0