tillbakaaaaaaaaaaaa

hann inte blogga igår.
hade ju ridning som vanligt, på tisdag kvällar 18.45 ;-)
skulle haft kaimon igen, men det blev bollen istället.
vi gjorde bakdelsvändningar igen, och det gick ganska bra !
så sjukt fin ponnyn är, <3

idag blev det skola och vi fick sluta tidigare än vanligt.
det var riktigt skönt, 1 ½ timme tidigare (y)

tittar på ghost whisperer nu, men det är snart slut.
ska väl kika runt lite mer på datorn. och sedan blir
det lite mer tv (a)

vi hörs kanske sedan.

mitt blogghumör är inte som förut längre.
men ni får nöja er med det ni får på veckorna,
för jag har kanske mycket att göra just nu.
imorgon måste jag nog packa tills på lördag, då jag
åker på kryssning :-)

aja, vi hörs kanske senare.
xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0