FRÅGESTUNDENS SVAR, från mig till dig ;)

från ELENA :
hur gammal är du ?
när började du blogga ?
röker du ?
dricker du ?

svar: jag fyller 14 år den 12 september,
vilka inte många tror men det är så det är.
jag kommer faktiskt inte ihåg när jag började blogga,
2-3 år sedan kanske, men har inte varit så aktiv under
alla år, näe, det är mer under det senaste halvåret det
har blivit :) jag varken röker eller dricker, kommer nog inte
göra det på ett tag heller.

från LOTTEN :
hur länge har du o din kille vara tsm? längsta förhållande?:)

svar: jag har faktiskt ingen kille just nu, det tog slut för 3 veckor
sedan. mitt längsta förhållande har nog varit 3-4 månader :)

från "ABO" :
Varför tog det slut med din kille?

svar: det hände så mycket, vi hade inte träffats efter skolan på
ungefär 3 veckor, kom massa emellan osv.

från PONTUS :
gillar du katter? <3

svar: haha, ja, det är klart jag gör.
har själv en katt på 8år, Tarzan heter han ;)

från "ANONYM" :
vem har varit din snyggaste kille ?

svar: alla har varit snygga på sitt vis, jag bryr mig faktiskt inte
så jätte mycket om utseendet.

från KATARINA :

du har varit tillsammans med många killar på sistonde, har det verkligen varit äkta kärlek alla 3?

svar: alla mina förhållanden har varit seriösa, jag lovar dig. jag har väldigt lätt för att bli kär,
och oftast i fel kille tydligen. but, that´s life, and i'm only 13 years old, så jag har hela livet
framför mig ;) nu ska jag faktiskt ta det jäävligt lungt med allt sånt.

fick sååå många mer kommentarer,
men dom var ju såklart anonyma och lite för privata saker
så dom tänker jag inte svara på här ;-)

men tack iaf, för kommentarerna :)



there you´ve a picture of me and my caaaaaaaaaaaat,
aaas najs engelska, verkligen .. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0