gårdagens promenad med lollo, KLOCKREN !



jag och lollo skulle gå ett varv runt kålgårn på idrotten igår eftersom varken hon eller jag kunde vara med. vi gick dit, satte oss på en bänk och pratade ut om allt, sen gick vi tillbaka efter ett tag.
då hade vi precis gått under en tunnel vid lidl, då hörde jag att det prasslade bakom oss så jag tittade bak och såg en plastpåse flyga emot oss så jag duckade. sen sa det bara: SWISCHHHHH !
så stod jag och lollo mitt i en virvel, lollo tog tag i mig och gömde mig i hennes jacka !
haha, sjukt vilken reaktion vi fick alltså !
sen såg vi den flyga iväg, och sen bara la den sig.
vi tittade på varandra och då började vi aaaas garva, för vi såg ut som troll båda två.

sjukt vilket äventyr det var :-D

älskar dig bästis ;-)

Kommentarer
Postat av: lollo karlsson

hahahah oj oj oj,

helt jävla sjukt vare :O<3

du är vell bara för bäst du fellfan :')

älskar diiiig <3<3<3<3

2010-05-12 @ 17:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0