ny t-shirt + motorspeed



köpte en DC t-shirt i torsdags nere på cypern för ca 160kr,
det var rea såå :-) den är riktigt skön. DC märkerna är typ
bruna, röda och rosa tror jag ;-)


jag åker snart till skolan. halv fyra ska jag till skol läkaren, och efter det åker vi direkt hem, jag och mamma, för peter kommer och hämtar mig och lillebror nångång innan fem. då åker vi mot amsberg där det är motorspeed ikväll. och jag får äntligen träffa johanna och många fler igen, för det var ett tag sen ;-)

jaja, ska packa ner gympakläderna och sen dra mig ner till bussen.
vi hörs nog imorgon, efter jag har kommit hem från en eftermiddag på stan med älsklings sofia :-)
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0