älskling.

39 frågor om någon du älskar!
1. Vad heter han? Mick Jansson
2. Hur gammal är han?
snart 17år
3. När träffades ni s
ist?
idag, på eftermiddagen
4. Är han snygg?
om han är
5. Brukar han färga håret?
nej
6. Vilken färg har han haft?
hmm, typ samma som nu?
7. Vad har han för parfym?
vet inte. men den luktar gott som fan
8. Är han galen?
haha, nejdå
9. Vad är erat första minne? rättviks crossbana
10. Har ni många minnen ihop?
uhja
11. Vart bor han?
insjön typ
12. Har ni varit utomlands tillsammans?
nej, not yet
13. Är du avundsjuk på han?
lite kanske
14. Vad heter hans syskon?
Joel & Linnea
15. När träffades ni första gången?
i somras
16. Hur träffades ni?
genom vänner & facebook
17. Vad går han i för sporter?
inga alls
18. Vad kan han göra på helgerna?
vara med mig såklart
19. Vad brukar han göra efter skolan?
va med kompisar typ
20. Har ni pussats?
självklart
21. Brukar ni säga att ni älskar varandra?
om vi brukar
22. Har han fräknar?
neje
23. Har ni kollat på film någon gång?
haha, ja
24. Har ni bråkat någon gång?
yep
25. Har ni skrattat tills ni gråtit?
typ
26. Har du sett han gråta?
jau
27. Vad gjorde du då? - höll om honom, jag själv grät. fast det var bara glädjetårar som tur var
28. Har du sett han vara riktigt arg?
uhja
29. Har han sett dig gråta?
ja
30. Vad ska ni göra i sommar?
allt möjligt
31. Har han svikit dig någon gång? nej. tror jag inte
32. Har ni pratat i telefon någon gång?
men ja?
33. Vad skulle du göra om han dog?
typ dö..
34. Kommer ni vara tsm om 10 år?
hoppas jag
35. Vad är det bästa med honom?
hela han
36. Vad skulle du vilja att han ändrade på?
vet inte
37. Skulle du ge honom pengar om du vann 1 miljon?
mjaaa.. okejdå
38. Hur ser hans klädstil ut?
den är grym
39. Vill du att han ska kopiera detta och skriva om dig?
nejdå
JAG ÄLSKAR DIG



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0