fan vad tråkigt jag har.. men jag älskar i alla fall dig mick <3

ALLA SOM HAR ETT FÖRHÅLLANDE, GÖR DENNA LISTA

Du är tillsammans med? -
mick jansson
Hur gammal är han/hon? - snart 17
När fyller han/hon år? - 30 november
Vart bor han/hon? - typ insjön
Ögonfärg? - blågrå
Har han/hon piercat sig någon gång? - nej
Vad har han/hon för färg på rummet? - typ vit/grå/blå haha?
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? jadu, det han ville.
Har han/hon någon fobi?  ja, att vara ute i skogen när det är mörkt. så sött!
Är han/hon beroende av något då? monster...........
Är han/hon envis? nejdå
Vad gör han/hon på helgerna? är med mig såklart
Beskriv honom/henne med tre ord? underbart jävla fin!
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? ja
Varför blev du tillsammans med honom/henne? blev kär
Du älskar honom/henne? självklart
Du har slagit honom/henne? på skoj
Du har roligt med honom/henne? om jag har!
Du skulle kunna bo med honom/henne? japp
Du vet någonting om honom/henne? haha, ja?
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? hihi
Säg ett ord du känner för honom/henne? kärlek
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? "jag älskar dig"
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? alltihop
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? yep
Är du svartsjuk? mhm

Om er:

Bor ni långt ifrån varandra? cirkus 3 mil
När blev ni tillsammans? 14/8-10
Hur länge har ni då varit tillsammans? - 3 månader 3 dagar
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? njae
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? jadu, allt möjligt
Har ni sovit över hos varandra? men ja
Har ni bråkat någongång? yep
Vem håller fjärrkontrollen? bådatvå, fast mest jag
Vad har ni gemensamt? massor
Har ni samma åsikter om saker? ibland
Planerar ni framtiden ihop? mjadå
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? 5-6 dagar? 
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? uhja!
Hur länge kommer ni vara tillsammans? det vet man aldrig. men jag hoppas på ett såntdär förevigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0