kolla vilken gullig pojkvän jag har

Vad heter ni? Mick och Felicia
Hur träffades ni? Kompisar och facebook typ
Vad var ditt första intryck? JÄVLAR VAD SNYGG HON ÄR!!!!!!
Hur länge har ni varit tillsammans? 3 månader och 2 dagar :)
När blev ni tillsammans? 14/8-10
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop? nej, men det kunde man ju hoppas!!
Har ni barn? nej
Har båda körkort? nej men snart så :)
Isåfall, vem kör bäst? Jag men felicia är grym på aeroxen ;)
Kommer du ihåg er första kyss? Jadå det blev sjukt många.
Vem skrattar mest? Felicia till film, och jag till konstiga saker (A)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Kommer faktiskt inte ihåg,
Vem är äldst? jag
Vem fyller först på året? Felicia men det är inte mycket tidigare än mig.
Vem är längst? jag såklart.
Vem sjunger bäst? felicia. sjunger hela tiden :)
Håller ni i handen på stan? Ja, och jag älskar det!!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja men inte jättemycket faktiskt..
Har ni någon speciell låt? Tror inte det faktiskt..
Har ni stora framtidsplaner? ja, Jag har det iaf
Har ni gråtit i varandras armar? japp..
Vem lagar bäst mat? båda tror jag.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser till en film
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja klart vi gör
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? ja,men det har funkar bra!
Blir ni lätt svartsjuka? japp feicia mer än mig tror jag..
Brukar ni bråka? japp
Har du slått till honom någongång? Ja det har hon faktiskt.
Om du bara fick lova honom en sak, vad skulle du lova då? Att jag alltid kommer älska henne!
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv? Hoppas det iaf!
Ringer eller SMS:ar ni mest? Felicia smsar BARA jag brukar ringa ibland, med det är för hon inte har pengar.
Vad är det finaste med han? hennes ögon kan man försvinna i, så jävla fina!
Brukar nån av er prata i sömnen? Felicia brukar låta i sömnen ibland (somnarefter henne därför jag vet) typ gnyr.
Hur långt skulle du kunna gå för henne? Långt kan jag lova!!
Vad heter ni? Mick och Felicia
Hur träffades ni? Kompisar och facebook typ
Vad var ditt första intryck? JÄVLAR VAD SNYGG HON ÄR!!!!!!
Hur länge har ni varit tillsammans? 3 månader och 2 dagar :)
När blev ni tillsammans? 14/8-10
Är ni förlovade? nej
Bor ni ihop? nej, men det kunde man ju hoppas!!
Har ni barn? nej
Har båda körkort? nej men snart så :)
Isåfall, vem kör bäst? Jag men felicia är grym på aeroxen ;)
Kommer du ihåg er första kyss? Jadå det blev sjukt många.
Vem skrattar mest? Felicia till film, och jag till konstiga saker (A)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Kommer faktiskt inte ihåg,
Vem är äldst? jag
Vem fyller först på året? Felicia men det är inte mycket tidigare än mig.
Vem är längst? jag såklart.
Vem sjunger bäst? felicia. sjunger hela tiden :)
Håller ni i handen på stan? Ja, och jag älskar det!!
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja men inte jättemycket faktiskt..
Har ni någon speciell låt? Tror inte det faktiskt..
Har ni stora framtidsplaner? ja, Jag har det iaf
Har ni gråtit i varandras armar? japp..
Vem lagar bäst mat? båda tror jag.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser till en film
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja klart vi gör
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? ja,men det har funkat bra!
Blir ni lätt svartsjuka? japp feicia mer än mig tror jag..
Brukar ni bråka? japp
Har du slått till honom någongång? Ja det har hon faktiskt.
Om du bara fick lova honom en sak, vad skulle du lova då? Att jag alltid kommer älska henne!
Tror du att ni kommer leva resten av ert liv? Hoppas det iaf!
Ringer eller SMS:ar ni mest? Felicia smsar BARA jag brukar ringa ibland, med det är för hon inte har pengar.
Vad är det finaste med han? hennes ögon kan man försvinna i, så jävla fina!
Brukar nån av er prata i sömnen? Felicia brukar låta i sömnen ibland (somnarefter henne därför jag vet) typ gnyr.
Hur långt skulle du kunna gå för henne? Långt kan jag lova!!
Världens bästa älskling. Fan, vad jag älskar dig Mick! ♥


Kommentarer
Postat av: emma

DET ÄR FAN HELT SJUKT HUR FINA NI KAN VARA TILLSAMMANS, ÅÅ JAG HOPPAS DET KOMMER VARA NI I ALLEVIGHET, SÅ SJUKT GLAD FÖR DIN SKULLE BABE!

2010-11-17 @ 18:46:58
URL: http://emmakarllsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0