EN LISTA

10 favoriter:
Färg: rosa
Mat: tacos
Band: JLT
Film: vet inte
Bok: "det ska bli ett sant nöje att döda dig"
Sport: motocross, ridsport

Årstid: sommar
Veckodag: fredag
Glassmak: polka
Tid på dygnet: beror på
9 för tillfället:
Humör: trött
Smak: chokladglass
Kläder: morgonrock
Bakgrund: öhm... datorns bild haha
Nagellack: grööönt
Tid: 17.14
Omgivning: mitt nystädade rum, eller snart i alla fall..
Irritationsobjekt: hemligt.
8 första:
Bästa vän: angelica
Skype namn: fellaawn
Husdjur: katter, marsvin
Piercing: öronen
Förälskelske: minns inte
Musik: öhhh?
Bil: har ingen egen än
Kyss: hihi, dagis tror jag
7 senaste:
Cigarett: usch
Mat: glass
Dryck: tranbärsjuice

Biltur: bilturen hem med loffe, från sebban
Kyss: *pip*
Spelad låt: jag kommer- veronica maggio
TV-program: inte en aning.
6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: tror jag inte
Brutit mot lagen: nej hih
Blivit arresterad: aldrig
Badat naken: ja
Varit med på TV: ajjamen
Kysst någon du inte känner: tror jag inte
5 nej tack:
Kläder: fula kläder.
Mat: äcklig mat, oliver.....
Musik: dålig musik.
Dryck: äcklig dryck.
Personlighetsdrag: opålitliga människor.
4 saker:
Du gjorde igår kväll: datorn.
Du kan höra just nu: musik
Du inte kan leva utan: familj, släkt, vänner.
Du gör när du har tråkigt: sjunger, hhehe nejdå men datorn.
3 personer:
Du kan berätta allt för: sara, adam johannacaris.
Du tycker om: mina kompisar.
Du hatar: *pip*

2 val:
Kaffe eller te: kaffe
Vår eller höst: både och. utan höst kan inte jag fylla år ;)
1 önskan: no words.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ser att du gillar att svara frågor.

Det finns en nystartad sida som enbart lägger ut såna här frågor som bloggare kan ta av när de ska göra "tidsfördrivsinlägg". Den sidan kommer från och med nu att uppdateras varje dag. Kolla gärna in den och följ den på bloglovin om du vill det.

http://vetavetaveta.blogg.se

Ber om ursäkt om du anser att detta är störande!

2011-04-28 @ 01:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0